Musik for seniorer

Musikalske forløb på (senior)højskoler o.lign.

Musikforløb & arrangementer

Vi har udvalgt, designet og efterprøvet flere forskellige undervisningsforløb, som vi synes vil passe godt til et forløb for ældre på f.eks. plejehjem, ældrecentre med fælleslokaler og højskoler for seniorer.

Jeres musikalske forløb/ arrangement vil blive tilrettelagt i samarbejde mellem jer og vores nøje udvalgte underviser. I kan, sammen med underviser vælge hvilken hyppighed, ugedag og hvilket tidsrum, der passer bedst for jer at have musik.

Vi ved hvor meget musik betyder for det enkelte menneske. Det er både en vej til at udtrykke sig socialt, stimulere hjernen, udvikle sig generelt som menneske og mindske kedsomhed, ensomhed og depression. Derfor vil vi gerne ud dér hvor det virkelig giver mening - hos jer og de deltagene seniorer.

Priser

Alle priser er ex. moms.

Pakke 1: Forløb á 10 timer

9.000 kr.

Pakke 2: Forløb á 20 timer

Rabat på 1.100 kr.

16.900 kr.

Pakke 3: Forløb á 30 timer

Rabat på 2.200 kr.

25.800 kr.

Pakke 4: Skræddersyet forløb efter aftale

Ved skræddersyet forløb (min. 10 timer)

900 kr./t.

Få fællesskabet ind ad døren

Vi mener, at det kan have mange fordele for alle at opleve musikkens mange effekter. Den kan vække dybe følelser og minder. Den skaber fællesskab og samvær. Den kan berolige, opkvikke, være et middel til kontakt mellem mennesker, hvor ord ikke slår til, og så kan den ikke mindst skabe livskvalitet.

Vores musikalske forløb kan være lige hvad I ønsker jer f.eks. kor, fællessang og bevægelse, instrumentundervisning i grupper, for eksempel guitar, klaver eller soloundervisning. Har I specifikke ønsker så ring eller skriv til os. Vi kan tilbyde det meste.

Vi vil rigtig gerne komme ud og lave musik med jer, og vi kan tilbyde alt lige fra kor og bevægelse til koncerter og sing-along-arrangementer samt skræddersyede forløb.

Kontakt os her eller på mail:

mikkel@mikkelsmusikskole.dk

Skal I have et tilgodebevis for jeres restmidler i år?

Læs meget mere her: